Επιλέξτε σελίδα

mPTech / myPhone RMAs

Η Comtek χειρίζεται αποκλειστικά τις επιστροφές για τον κατασκευαστή smartphone mPTech (προηγουμένως myPhone) στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό καλύπτει όλα τα βιομηχανικά τηλέφωνα από την ανθεκτική σειρά Hammer και όλες τις συσκευές χειρός για τους καταναλωτές.

myPhone RMA Service

Οι πελάτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες με το κινητό τους τηλέφωνο mPTech ή myPhone συνιστάται πρώτα να συμβουλευτείτε τον οδηγό αντιμετώπισης προβλημάτων πιο κάτω από αυτή τη σελίδα για να ελαχιστοποιήσετε την αναστάτωση. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε δυσκολίες, επικοινωνήστε με τη Comtek χρησιμοποιώντας τη φόρμα που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας.

ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

Εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παρακάτω, μιλήστε με το Comtek στο 01244 280390.

  1. Η εγγύηση ισχύει μόνο με μια εγγύηση υπογεγραμμένου προμηθευτή ή με μια ευανάγνωστη απόδειξη αγοράς.
  2. Η εγγύηση είναι άκυρη αν το σφάλμα του φορητού ακουστικού προκαλείται από κακή χρήση ή κακή χρήση από τον πελάτη, η οποία ορίζεται από αλλά δεν περιορίζεται σε:
    • Μηχανική αστοχία που προκαλείται π.χ. από κραδασμούς ή πτώσεις.
    • Βλάβη νερού στη συσκευή.
    • Χρήση χημικών παραγόντων.
    • Μη εξουσιοδοτημένη παρέμβαση, π.χ. επιδιόρθωση που πραγματοποιείται από μη εξουσιοδοτημένο πάροχο υπηρεσιών.
    • Κατάχρηση συσκευής, π.χ. έκθεση σε ρύπους.
    • Εκμετάλλευση συσκευής.
    • Λογισμικό διαφορετικό από το προ-εγκατεστημένο ή εξουσιοδοτημένο για τη συσκευή από τον κατασκευαστή.
  3. Σε περίπτωση που η εγγύηση ακυρωθεί όπως υποδεικνύεται στους Πόντους 1 και 2, το ακουστικό θα επιστραφεί με έξοδα του πελάτη.

Οδηγός επίλυσης προβλημάτων

Αν έχετε προβλήματα με τη συσκευή σας, δημιουργήστε αντίγραφο ασφαλείας των σημαντικών δεδομένων (επαφές, μηνύματα SMS, φωτογραφίες, βίντεο, μουσική κ.λπ.) και, στη συνέχεια, κάντε επανεκκίνηση του τηλεφώνου σας ή επαναφέρετε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις. Εάν το πρόβλημα παραμένει, διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές και ακολουθήστε τις προτάσεις σε περίπτωση συγκεκριμένου προβλήματος.

Κάρτα μνήμης SD

Βεβαιωθείτε ότι έχει εγκατασταθεί σωστά στην υποδοχή κάρτας SD. Αν το πρόβλημα επιμένει, χρησιμοποιήστε μια άλλη κάρτα SD με σωστή κατηγορία και χωρητικότητα.

USB
Βεβαιωθείτε ότι το τηλέφωνο είναι σωστά συνδεδεμένο σε άλλη συσκευή. Ελέγξτε τον τύπο σύνδεσης USB στις ρυθμίσεις του τηλεφώνου σας (η συντόμευση είναι διαθέσιμη στην οθόνη ειδοποίησης). Εάν το πρόβλημα επιμένει, χρησιμοποιήστε ένα διαφορετικό καλώδιο.

Διαδίκτυο / Wi-Fi

Ελέγξτε αν το τηλέφωνο λειτουργεί σε λειτουργία αεροπλάνου, η οποία απενεργοποιεί τις λειτουργίες ασύρματου δικτύου. Ελέγξτε την περιοχή δικτύου. Ελέγξτε εάν η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη στο τηλέφωνο και εάν οι ρυθμίσεις έχουν ρυθμιστεί σωστά. Επαληθεύστε την ορθότητα του κωδικού πρόσβασης σύνδεσης Wi-Fi.

Bluetooth

Ελέγξτε τις επιλογές ορατότητας συσκευής Bluetooth. Βεβαιωθείτε ότι και οι δύο συσκευές βρίσκονται σε σειρά συνδέσεων Bluetooth και ότι δεν υπάρχουν εμπόδια μεταξύ τους (παρακαλώ σημειώστε - ορισμένες οθόνες LCD απορροφούν μαγνητικά κύματα). Βεβαιωθείτε ότι και οι δύο συσκευές διαθέτουν αρκετή ελεύθερη μνήμη για την κοινή χρήση αρχείων. Βεβαιωθείτε ότι και οι δύο συσκευές λειτουργούν σε λειτουργία αεροπλάνου (η λειτουργία του αεροπλάνου αποκλείει τη λειτουργία Bluetooth).

Ακούγεται

Βεβαιωθείτε ότι ο ήχος του τηλεφώνου δεν είναι σβηστός και ελέγξτε άλλες ρυθμίσεις ήχου. Βεβαιωθείτε ότι το φις είναι σωστά συνδεδεμένο στην υποδοχή minijack 3.5 mm. Ορισμένα μινιατούρα βύσματα μπορεί να διαφέρουν και αυτό μπορεί να είναι ένας λόγος - δοκιμάστε ένα άλλο καλώδιο. Επαληθεύστε ένα άλλο καλώδιο ή χρησιμοποιήστε έναν προσαρμογέα (δεν περιλαμβάνεται).

Εικόνες και στιγμιότυπα οθόνης

Βεβαιωθείτε ότι ο φακός της κάμερας δεν καλύπτεται. Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή διαθέτει επαρκή ελεύθερη μνήμη στην κάρτα SD ή στην εσωτερική μνήμη (ανάλογα με τη μνήμη όπου αποθηκεύονται οι εικόνες ή τα στιγμιότυπα οθόνης). Βεβαιωθείτε ότι η κάρτα SD είναι σωστά τοποθετημένη.

Μπαταρία

Παρόλο που η μπαταρία είναι φορτισμένη, το επίπεδο φόρτισης της πέφτει συνεχώς - απενεργοποιήστε όλες τις επιλογές όπως Wi-Fi, Bluetooth, Τοποθεσία και μειώστε τη φωτεινότητα της οθόνης (αυτές οι επιλογές είναι οι πιο απαιτητικές) και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία του αεροπλάνου. Αυτά τα απλά βήματα επιταχύνουν τη φόρτιση του τηλεφώνου. Συνιστάται να φορτίσετε τη συσκευή χρησιμοποιώντας τον προσαρμογέα και όχι την υποδοχή USB του υπολογιστή.

Εάν το πρόβλημα παραμένει

Εάν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με το logistics@comtek.co.uk Στη συνέχεια θα λάβετε συμβουλές σχετικά με την αποστολή του τηλεφώνου σας για επισκευή. Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στο κάτω μέρος αυτής της ιστοσελίδας.

Υποστηριζόμενα ακουστικά

Τα ακουστικά που αναφέρονται παρακάτω είναι σωστά από την τελευταία φορά που άλλαξε αυτή η σελίδα.

Η ενέργεια του σφυριού 2 Εξερεύνηση HAMMER HAMMER BLADE 2 Pro HAMMER Σίδερο 3
Σφυρί ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 18 × 9 HAMMER Active 2 HAMMER Active 2 LTE HAMMER Ενέργεια
Σφυρί σιδήρου 2 HAMMER 5 Έξυπνο HAMMER Patriot + HAMMER Patriot
HAMMER 4+ ΧΑΜΕΡΕΡ 4 ΚΟΙΛΟΣ ΜΠΟΥΚΑ + HAMMER 3+
ΧΑΜΕΡΕΡ 3 HAMMER 2+

Επικοινωνήστε μαζί μας

Το όνομά σας

Γραμμή διευθύνσεων 1 (απαιτείται)

Διεύθυνση Γραμμής 2

Πόλη (απαιτείται)

Νομός (απαιτείται)

Ταχυδρομικός κώδικας (απαιτείται)

Τηλέφωνο επικοινωνίας

Το Email σας

Ημερομηνία αγοράς (απαιτείται)

Πρότυπο του ακουστικού mPTech (απαιτείται)

IMEI του ακουστικού (απαιτείται)

Προσδιορίστε το σφάλμα (απαιτείται)


Υποβάλλοντας αίτημα προσφοράς, αποδέχεστε τους όρους της πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies

Περισσότερες πληροφορίες Κλεισιμο